Nu!

Jag ljög sist. Eller egentligen ljög jag inte från början, utan jag svek bara mitt löfte. Har haft bloggtorka deluxe en längre tid nu. Har prioriterat annat. Människor i min närhet har behövet uppmärksamheten istället, vilket jag gladeligen har gett dem. Har även prioriterat mig själv på ett annat sätt än tidigare.

Men under den här tiden har jag ändå tänkt i blogginlägg. Alltså det jag gör på dagarna har jag formulerat till inlägg i mitt huvud. Det tog jag som ett tecken på att jag har saknat att skriva, och nu sitter jag här igen.

Jag lovar ingenting den här gången, men jag känner mig oerhört peppad på att skriva måste jag säga! Så utan att lova för mycket är jag rätt så övertygad att det kommer att bli en del blogginlägg här framöver.

Så välkommen tillbaka alla läsare! (Jag ser ju på statistiken att de flesta trots allt är kvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback