Ny vecka - nya planer

Måndag. Ny vecka. En vecka som mestadels består av ledighet. Det gillar vi!

Målet för veckan är att fixa balkongen, putsa fönstren på baksidan av huset(det är FORTFARANDE inte sopat på framsidan!), byta gardiner och plantera om blommor. Jag vet att jag borde ha gjort det sista för kanske två månader sen, men nu har det tyvärr inte blivit så...

Idag tror jag dessvärre inte att jag hinner med det. Måste köra lite grejer och lämna tillbaka bilen sen. Har även lite ärenden att uträtta när jag ändå är i stan. Men kanske köper jag med en lite blomma till balkongen i alla fall? Behöver nya jeans också, men det är f-n omöjligt att hitta rätt färg! De ska inte vara mörka men heller inte jätteljusa. Letar efter ett mellanting som inte verkar existera. Sen är det ju bara jeansleggings överallt, och det är inte riktigt min grej. Jag vill ha riktiga jeans. Punkt!

Först och främst ska jag diska och fixa räkningarna. Det är prio ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback