Ooops!

När jag som bäst höll på att plantera om blommorna så ringer mamma och hör om jag inte vill följa med henne på stan. Det kan man bara inte tacka nej till, eller hur?

Så det enda jag har hunnit med hittils är just att plantera om blommorna. Inga fönster, ingen balkong. Men nu jävlar!

Hittade såklart lite på stan. En ny bh(var verkligen i behov av en ny svart), en glasskål till valfria godsaker och världens sötaste topp från HM. Väldigt Chanel-hemmafruig. I vanliga fall hade jag inte köpt något i den där ljusbeigafärgen(den är inte lika rosa som på bilden i vekligheten) men nu när jag faktiskt fått lite färg så inser jag att jag faktiskt passar i den färgen. Tänk så fin den blir tillsammans med en svart kjol eller med ett par mörka jeans. En kväll på en uteservering i Italien eller varför inte under en shoppingrunda i Tallinn? Det känns bättre att shoppa om man hittar på spcifika tillfällen när man kan bära plaggen. Håller ni inte med?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback