Pimpa balkongen?

Typiskt, typiskt, typiskt! Varför blir det gråmulet den dagen jag har planerat att fixa till balkongen? Det har varit sol och fint ett tag nu, men inte idag. Blä!

Mitt humör påverkas verkligen av vädret. Är det sol och varmt så är jag på topp. Är det mulet och grått så har jag ingen energi. Snö gör mig deppad. Regn är mysigt ibland men mest bara tragiskt. Om det inte regnar på vintern dvs, för det gillar jag. Kanske för att jag hatar snö så mycket...

Det får bli så att jag börjar inne istället. Putsa fönster(som man faktiskt inte ska göra när det är strålande sol), byta gardiner och plantera om blommor. Har jag tur så spricker det upp fram mot eftermiddagen(men det tror jag knappast...) och då får jag ta tag i balkongen då.









Tänk om man bodde i Portugal och kunde ha så här fint på balkongen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback