Shopping, tvättberg och Hollywoodfruar

"I want loads of clothes
And fuckloads of diamonds"



Tillbaka från stan. "Råkade" visst bli lunch på Waynes också. Fetaostsallad, som vanligt. Jag måste bli bättre på att inte förstöra mina pengar på uteluncher flera gånger i veckan. Men hur gör man när man i princip aldrig är hemma till lunch?

Hittade ett par jeans! HM hade faktiskt ett par i rätt färg. Eller som liknade rätt färg i alla fall. Vet ni vad jag tycker är sjukt fult förresten? Jo, sånna här "boyfriend jeans". I min värld har tjejer tighta jeans och de andra lämnar man till just killarna. H hade köpt ett par nya jeans förra veckan som jag grymt snygga och satt perfekt på honom. På honom ja, jag skulle aldrig ha sånna för den sakens skull. Men alla gör ju som de vill...

Har ett tvättberg som växer sig större för varje dag. Var till tvättstugan nyss och hade så tur att det fanns ett tvättid nu kl 16.00. Så det är väl det jag ska ägna aftonen åt. Är soligt och fint ute så jag tror att jag ska ta mig en promenad också. Sen väntar Hollywoodfruarna. I like! Veckans tv-höjdpunkt utan konkurrens.




Har dagen till ära leopardsockar. Hur Hollywoodfru är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback