Torsdag

God morgon!

Åter till rutinerna. Klev upp innan nio och har just ätit klart min frukost. En alldeles för stor tallrik fil och müsli. Brukar bara ta en liten dessertskål i vanliga fall, men fick nåt infall och tog en vanlig djuptallrik istället. Har ätit frukost i ett par månader nu, men trots det lär jag mig aldrig att tycka om det. Känns oftast som att jag ska spy när jag äter. Inte kul...

Har jätteont i revbenen på vänster sida idag. Hostar så mycket att jag har säkert spräckt nåt av dem. Känns så i alla fall. Och det känns jävligt drygt att ha haft hosta i över en månad! Får nog gå en sväng på Apoteket och se om jag kan hitta nåt.

Vet ni förresten hur sjukt blek jag har blivit på en vecka? Var snyggt brun förra helgen, fick till och med frågor om jag varit utomlands. Men nu har det mesta av färgen försvunnit känns det som. Riktigt tragiskt! Blir nog en sväng till solariet på vägen till Apoteket...

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bara göra lite helgfint här hemma. Det jag inte hann med igår. Blommorna från förra helgen står sig fortfarande(!) så jag behöver inte ens köpa nya. Det brukar jag ju annars göra torsdag eller fredag för att få just helgfint. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback