Torsdag

Nu är jag badad och scrubad, benen är lena igen och håret rent. Känner mig redan bättre!

Pappa har varit här och bytt till sommardäck på min cykel. Så nu kommer älsklingen att gå ännu snabbare. (Cykeln alltså...inget annat) Sweet!

Är förresten hemma från jobbet idag pga den där jäkla hostan(och äckligt slem) samt min stackars rygg. Är egentligen inte dödssjuk, men hur kul är det att få hostattacker och hosta på kunderna? Not so funny... Trots "sjukdomen" så måste jag faktiskt diska och dammsuga idag. Det ser för hemskt ut här och det pallar jag inte med! Äckligt, äckligt, äckligt! Med en ipren eller två i magen så ska det nog gå vägen i alla fall...

Fast först ska en liten omelett få besöka magen. Dags för lunch med andra ord! Världens enklaste mat, men jag gillar omelett. Den franska versionen med lite ost är det godaste tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback