Hår en masse

Ibland är jag så jäkla bright att det gör ont. Hade fått för mig att fotbollen började 22.00. Det gjorde den tydligen inte... Slog på tvn just när andra skulle börja. Bättre än ingenting i alla fall! Och bäst av allt var att Real vann! Och med 2-0 som jag hade tippat. En liten peng blev det i alla fall.

Hann också med att analysera hår. En av mina specialiteter. Ronaldo hade nog putsat sin frisyr lite sen sist. Gillar de snaggade sidorna och att det är längre uppe på huvudet och i nacken. Kan dock inte bestämma mig om jag gillar de små lockarna i nacken eller inte. Hm... Casillas borde definitivt göra något åt sin frippa! En riktigt het kille egentligen, men den där frisyren är verkligen gubbig! Klipp dig lite, ta bort de bleka topparna och kladda i lite vax eller dylikt. Förslagsvis kan du stjäla lite av
Ramos, det vore ingen större förlust...

Inspirerad av allt hår så gjorde jag en inpackning på mitt eget, samt noppade ögonbrynen. Jag behöver verkligen klippa mig, men jag är livrädd för frisörer. Blir ytterst sällan nöjd när jag varit och klippt mig. Kanske borde jag ta tjuren vid hornen och klippa mig i alla fall? Någon som har tips på någon som är bra på att klippa här i Skellefteå(alt. Umeå eller Luleå)?




Som sagt. Ta bort lite. Släng i en mörk toning. Och stjäl lite vax.




Tänk er denna lite mer välstylad. Grr...




Förlåt för allt fotbollssnack och förlåt(?!) för alla bilder på Ronaldo. Jag har mina stunder då jag lätt blir besatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback