Drömmer mig bort

Sitter och googlar lite på Milano och stadens utbud av shopping och nöjen. Det verkar som att sista matchen i Serie A spelas 16/4, dvs dagen innan vi kommer till Milano. Dessutom kostar de billigaste biljetterna som jag hittat över 1000 spänn. Hm...kanske lika bra att det var över då?
Visste ni förresten att Armani både har café och spa i Milano? Så äre. Ett helt kvarter med bara Armani finns det. Jobbigt...
Såg också att en av mina favoritbutiker när jag är utomlands, Promod, ligger alldeles i närheten av vårt hotell. Typ runt hörnet. Som sagt, jobbigt...
Missoni home ligger däremot en bit bort. Skönt?

Ja, ja...nu ska jag lägga mig och drömma mig bort bland fina klänningar och badlakan av bra kvalitet. Haha.




Mmm...Missoni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback