Your dream in life, Is to be a footballers wife

Är fortfarande sjukt trött. Det trots att jag sov två timmar direkt efter jobbet. Det tar på att ligga på topp! Haha. Men jag förstår inte människor som orkar festa OCH efterfesta både fredag och lördag. I och för sig kanske de inte behöver jobba helg också... H är sån, han kan festa till sex-sju på morgonen alla helgdagar och sen jobba heltid på veckan. I don't get it!

Men nog klagat på sömnbrist. Kvällen tänkte jag ägna åt att först besöka mamma en stund. Har inte hunnit träffa henne på riktigt på ett tag, eller några dagar rättare sagt, och vi brukar ses nästan varje dag så nu är det på tiden!

Sen är det fotboll som gäller. Real Madrid-Valencia. Har insett jag att gillar fotboll trots allt. Efter många år av velande så har jag äntligen kommit ut ur garderoben, fortbollsgarderoben. All fotboll är inte kul, men La Liga funkar alltid. Sista el clasico gick ju inte riktigt som jag hade planerat, men då Barcelona inte lyckades vinna igår så kan det här bli en riktig bra match.






"You don't like players,
That's what you say,
But you really wouldn't mind a millionaire"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback