Att shoppa eller inte shoppa

Hittade ingenting på stan förutom en bukett med aprikosfärgade nejlikor. Lika bra det kanske. Skorna var slut i min storlek och helt ärligt var de inte lika snygga som sist. Haha. Jeans orkade jag inte ens prova. Och ja, nåt annat behövde jag egentligen inte.

Imorrn blir det förhoppningsvis mer shopping. Då åker jag upp till Haparanda och Torneå. Jag avskyr IKEA(som ni säkert redan vet...), tycker att det är enormt svennigt och dessutom är det mesta rätt så fult. Men, jag behöver lite standardgrejer till klädkammaren därifrån. Ska även på diverse andra affärer, mest i Torneå. "Behöver" likör, en matta, frukostskålar, en spegel mm. Och mina älskade finska matvaror såklart! Hihi.

Nu ska jag städa badrummet. Sen väntar lite andra "måsten".





Tampere. På tal om Finland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback