Färg i olika former

Det blir så fint i klädkammaren! Tapetseringen är i princip färdig och en hylla är på plats. Nu återstår det bara några fler hyllor... Några?! Mm...precis. Not...

Håller på att färga E4:an som av någon outgrundlig anledning hamnat mitt på skallen. That's life när man har mörkt hår som växer oerhört fort. Jag vill ju vara fin inför valupptakten imorrn. Nä då, men det kan ju vara kul att se ut som folk igen oavsett vad man ska göra. Nu håller jag på att bleka mer slingor i underhåret (som vägrar bli ljusare). Sen ska jag slänga i lite färg också. Tycker verkligen att det funkar med blond hårfärg. Mycket snyggare resultat än med blondering. Och skonsammare för håret skulle jag tro...

Är sjukt sugen på något gott. Något gott och sött. Dessvärre ekar nog skåpen ganska tomma på sådana varor. Hm... What to do, what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback