Heta drömmar och hyllor en masse

Dagarna liksom flyter ihop med varandra. Minns inte vilken dag jag gjorde vad och vilken dag det var igår, eller är idag heller för den delen.

Konstigt nog kommer jag ändå ihåg att jag ska jobba. Eller typ... Imorse höll jag på att försova mig. Drömde att jag var tillsammans med Rafael Nadal, och tydligen var det en så pass trevlig dröm att jag råkade slå av både klockradion och mobillarmet i sömen. Haha. Vaknade dock av att jag helt plötsligt drömde nåt om jobbet. Och jag hann i tid, men stressigt var det.

Har börjat måla lite hyllor till klädkammaren. Men det är 18 stycken, så det lär väl ta sin lilla tid... I väntan på att de första torkar ute i snickeriet så ska jag grunda byrån. Tur att man i alla fall gillar att måla!




My new boyfriend?
Nja, jag nöjer mig nog med H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback