Lördag

Det blev inte "imorgon", men det blir idag istället. Har inte haft nåt att skriva om, och sen är jag mest bara trött hela tiden också. Men, men...nu gör jag i alla fall ett försök!

Var på stan med mamma idag. Köpte förvaringslådor till klädkammaren(den är klar nu!) och en jättefin italiensk scarf i blått och guld. Lovely!

Var också förbi Allians-tältet en sväng. Eller först pratade vi med de andra partierna, "de rödgröna". Men det gav inte så mycket. De hade inga bra svar, som vanligt. Skyller bara ifrån sig och klagar. Men, i alla fall, hit vill jag komma; träffade två kvinnor där som vi pratade en hel del med. Nu vill de att jag ska börja engagera mig politiskt, på riktigt. En av kvinnorna hade stora planer på att utveckla partiet och ville att jag skulle vara med som en del av den utvecklingen. Tänker er, hon tyckte att just jag passade! Förstår ni hur lockande det känns? Jag vill inte gå in på några detaljer innan någonting är klart och bestämt, men jag lovade att tänka på saken och höra av mig om jag var intresserad. Jag vore väl dum om jag tackade nej? Någon gång måste man chansa och våga! Men, som sagt, jag har inte bestämt mig än.

Ikväll är jag chaffis åt pappa och Karin. De är på middag/fest i Byske så det blir en del körning. Men det gör mig faktiskt inte så mycket. Hade bara planerat att vara hemma och fixa lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback