Luleåkalaset

Känner mig inte piggast i världen. Sov typ max fyra timmar natten till igår. Åkte bil i totalt sex timmar. Shoppade massor. Natten till idag som jag kanske sex timmar. Sen har jag jobbat. Och nu åker vi snart till Luleå. Vila får man göra i graven...

Luleå ja. Det är Luleåkalaset som hägrar. Enda festivalen förutom Trästocks som jag besöker i år. Men jag gillar Kalaset, det är trevligare än Stadsfesten..."festivalen" som Gud glömde...

Förutom att inte hinna sova så har jag pussat massor på min älskling. Världens bästa älskling som hade diskat och bäddat när jag kom hem från jobbet. Han gör det inte hemma hos sig, men hos mig går det bra. Jag tackar och tar emot! :) (Även om jag egentligen tycker att det är kvinnogöra...)

Nä, nu ska jag fixa till mig lite och se om jag kan få mig nån middag.

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback