Rut och rot del 1

Sitter och läser på om RUT- och ROT-avdraget för att få lite mer kött på benen i den frågan. Debatten dök nämligen upp i lunchrummet på jobbet idag. Trodde ett tag där att jag skulle bli lynchad av mina egna kollegor. Lovade i alla fall att googla på ämnet till nästa gång. Det har jag nu gjort, läst sidor både för och emot, och jag kan bara säga så här; nu är jag ännu mer säker på min sak!

Kul fredagskväll tänker ni säkert. Har jobbat eftermiddag och jobbar förmiddag imorrn, så jag har ändå ingen större lust att göra så mycket. Imorrn däremot blir det att umgås med några av de bästa. Jag hoppas och tror på en riktigt trevlig kväll!

Nu korsord och sängen.
(Ja, jag är värre än en pensionär...jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback