Söndag & Måndag

Igår hängde jag med mami mest hela dagen. Vi var på loppis(och fyndade en hel del!), fikade, gick på stan och åt middag. Jag älskar verkligen mamma. Och jag älskar verkligen att umgås med mamma. En riktig toppendag alltså!

Idag jobbar jag. Och jag är sååå peppad. Not. Jag kunde faktiskt inte vara mer opepp. Jessica har semester. Det är alltid apmycket folk. Och dessutom är jag jävligt groggy av migräntabletterna som jag tog i morse. Groggy och med en del huvudvärk kvar också. Great? Men, men...det får la gå på nåt sätt.

Vi får se vad jag orkar med ikväll. Borde tvätta. Borde verkligen tvätta. Samtidigt har jag ett enormt socialt behov just nu. Fast känner jag mig själv kommer jag förmodligen bara att däcka i soffan. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback