Tankar en torsdagsmorgon

"Jag har lämnat landet så många gånger
Jag tappat räkningen för längesen
Men sanningen är den att jag är typisk svensk"


Eller?


Det är så mycket tankar som snurrar runt runt i huvudet just nu. Vill få ut dem. Berätta för hela världen, eller åtminstone nån. Måste ha nån att rådfråga. Samtidigt som jag inte vill ha nån annans åsikt. Vill bara att nån ska säga att det är rätt beslut. Fast berättar jag för nån är jag rädd att det aldrig kommer att hända. Att jag bara har inbillat mig allt. Och det kanske jag har också? Det är mycket möjligt.


Men just nu är det allt som finns i tankarna. Jag drömmer om det på nätterna. Och i mina drömmar är det helt underbart. Men dröm och verklighet är sällan samma sak.

En sak i taget. Andas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback