Torsdag

Var övertygad om att det skulle regna när jag vaknade idag. Men till min stora lättnad och glädje så gjorde det inte det! Skönt!

Måste en sväng på AF idag. Inget jag direkt ser fram emot. De ska säkert bara dumma sig. Men är de riktigt dumma så ska jag unna mig ett par skor efteråt. Har sett ett par riktigt läckra som jag hoppas finns kvar. Men hur stor är den chansen egentligen? Ska nog försöka hitta ett par svarta jeans också. Har inga bra/hela sånna, och det känns som att svarta jeans är ett måste i garderoben. Men vi får se hur peppad jag är på att prova. Haha.

Blev så inspirerad av
Matilda som skrev om att hon tänkte plocka vinbär idag. Om jag orkar senare så tror jag att det får bli en liten sväng till blåbärsskogen. Jag brukar faktiskt plocka nån stackars liter varje år. Annars har mamma enorma mängder med röda vinbär. Jag menar, om jag blir för lat för att ta mig till skogen. Hehe. 

Nä, nu ska jag hoppa i kläderna och ta tag i det här.
Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, tänk att få göra sig en blåbärspaj... Med muscovadoråsocker i smuldegen. Mmm :P

Nåja. Nu ska jag ta tag i mitt bärplockande! Hoppas att det inte är så många spindlar i buskarna :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback