En del av det som snurrar i mitt huvud just nu

Som vanligt snurrar tusen tankar i huvudet. Det är kväll så det hör till.

Har dåligt samvete för ett uteblivet samtal. Har ångest över att jobba med en stukad fot imorrn. Undrar om det är en spricka i foten, för den blir bara mer och mer svullen. Funderar på om jag är knäpp för att jag lyssnar på Fairytale of New York i augusti. Funderar också på hur jag ska rymma alla mina väskor i klädkammaren. Egentligen borde jag sova, för jag är(var?) jättetrött. Tänker på hur inskränkta människor det finns i den här staden, och i synnerhet i min bostadsrättsförening. Och ska jag reta dem ännu lite mer? Tänker på kärlek, allt vad det innebär och vad man kan "offra" för kärleken. Funderar på om jag ska gå på mycket hockey i vinter, eller ingen alls. Ska jag tona håret lite mörkare eller gå all-in och göra det ännu lite ljusare? Hur ska jag hinna med allt + jobba i helgen?

Och hur ska jag kunna göra allt det här med stukad fot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback