Vad har jag och Zlatan gemensamt?

Kikade på hemsidan för ett uteställe som vi var på i Milano, Il Gattopardo. Ett riktigt coolt ställe!

Men frågan är alltså vad jag och Zlatan Ibrahimovic har gemensamt? Jo, jag hittade nämligen en bild på honom när han var på Il Gattopardo. På bilden poserar han med samma servitris som servade oss när vi var där. En jättetrevlig tjej som passade upp oss hela kvällen. "Vår" servitris!

Jättepatetisk av mig, jag vet. Men när man kommer från lilla Ske-å så är det inte så ofta man är så "nära" en riktig kändis. (Lokala hockeyspelare räknas inte till den kategorin, inte heller Brolle.) Jag menar, Zlatan har säkert bytt om i samma omklädningsrum som Ronaldo. Inte samtidigt, men ändå. Med andra ord kan den här servitrisen vara min närmaste länk till Ronaldo. Inte illa! Eller, ganska illa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback