Dag 04 – Det här åt jag i dag

(Eller igår då, eftersom att jag är ute en dag försent)

Gårdagen bjöd inte på några kulinariska upplevelser. Kaffe och fil med hemmagjord müsli till frukost. En latte på jobbet innan lunch. Till lunch blev det grekiska färsbiffar med tzatziki, sallad och stekt potatis samt en flaska mineralvatten och en kaffe. Var lite hungrig till middagsrasten så då åt jag plättar med ett glad mjölk och en kaffe. Efter jobbet hängde jag med Emma, Micke och Simon. Svullade i mig glögg, choklad, chips, cola och en macka med smör...och kaffe till den.

Mycket roligare än så var det inte...

Men vi kan väl i alla fall komma överens om att dagen bjöd på en lagom dos av koffein.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback