Dag 06 – Min dag

Dagen började inte alls bra. Vaknade med ännu mer huvudvärk, ont i ansiktet(bihålorna?) och illamående. Duschade och åt lite frukost, men insåg rätt fort att det inte ens var att tänka på att fara på jobbet. Fixade ut en vikarie innan jag tog med mig täcke och kudde och la mig i soffan.

Sov och såg lite tv om vartannat tills klockan var typ fyra. Var upp och fixade lite mat nån gång där vid två också. Och drygt fyra ringde telefonen. Det var min underbara älskling som kommit tillbaka till stan! Blev så oerhört glad av hans samtal att jag för en stund glömde bort värken och illamåendet.

Drygt sex klädde jag på mig och borstade håret innan jag hämtade honom på Allstar. Åkte hem till honom och myste och pratade om vad vi har gjort den senaste månaden. Insåg först då hur mycket jag egentligen har saknat honom!

Svängde förbi mamma och fikade lite lussebullar på vägen hem. Och väl hemma igen blev det återigen soffläge. Kollade på ett nytt avsnitt av Scrubs. Skämdes lite när jag insåg att jag faktiskt gillar den där tröga killen Cole. (Eller jag skäms faktiskt att jag gillar de nya avsnitten av Scrubs överhuvudtaget, då jag inte alls har gillat de tidigare säsongerna.)

Diskade innan jag hamnade i sängen med ett gäng knäck som sällskap. Har mer ont i huvudet igen och funderar på att försöka sova snart. I och för sig har jag ju sovit nästan hela dagen men...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback