Dansk jul

Har julstädat åt Svenne samt kokat gröt till maltan. Sen har jag inte hunnit så mycket mer inför julafton. Har inte supermycket som ska göras. Lite biffar, rödkålssallad och städning. Får en del mat av mamma och mormor(de är bäst på att laga mat!) och brödet har jag ju redan bakat. I år för vi på danska tema. Smörrebröd och sen ris ala mande till dessert. Jag älskar Danmark så det blir perfekt! Sen är det ju väldigt enkelt och gott också.

Nu ska jag äta lite lunch. Sen har jag lovat att skotta åt mamma så att vi kan åka och handla när hon slutat jobba. Bra dag att handla på, jag vet...men är man inte stressad så är det ju inga problem.







Kommentarer
Postat av: Matilda

Nä, jag hoppades egentligen att TJ skulle vinna... Men av de tre finalisterna tycker jag ändå att Daniel var rätt person att vinna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback