I'm in love with a feeling

Håller på att bli sjuk. Kurerar mig bäst det går med Sinova och Riga balsam. Men jag känner ändå hur förkylningen har mig i ett stadigt grepp. Därför är det väldigt skönt att börja först 13.00 idag. Fick sova länge. Jag har en tendens att strunta i sömnen, för jag tänker att "sova får man göra i graven", men saken den att det är oftast rubbad sömn som ger mig migrän och gör att jag blir sjuk. Men det är lättare sagt än gjort att sova åtta timmar per natt. Blir oftast 4-5 timmar, eller typ 10-11 timmar. Inte bra.

Lyssnar på Babyshambles och gruvar mig för att gå ut. Snö och kyla. Vintern är inte barmhärtig i år. Inte ifjol heller. Inte lätt för en som hatar allt som heter snö och kyla. Men ni kommer heller aldrig höra mig klaga att det är för varmt på sommaren. +30 gör mig absolot ingenting!

Nä, ska ta tag i disken innan det är dags att kissa vovven.

Ciao, ciao!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback