Torsdag

Tog mig en mer eller mindre ofrivillig sovmorgon idag. Har druckit kaffe och nu sitter jag här och gruvar mig för att gå ut i kylan. Men Astrid måste få sin promenad, och jag måste hur som helst ut ändå.

Tänkte nämligen försöka hitta de absolut sista julklapparna. Har ett hum om vad jag vill köpa, men det gäller att hitta det man har tänkt också. Det är där problemet ligger när man bor i en liten stad. *suck*

Fick förrsten första klappen igår. Matilda hade köpt en jättefin prydnadssko(en julgransprydnad egentligen?) som passade perfekt att pimpa walk-in-closeten med! Jag älskar i princip det mesta som är bling-bling och pråligt så där hade hon träffat rätt. Tack så mycket!

Nu ska jag försöka hitta några varma kläder och sen bege mig ut.
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback