Blodtryck, jeans och våldgästning

God morgon onsdag!

Ledig idag. Jippie! Inte för att det är så värst ovanligt att jag är ledig, men ändå. Jag blir ändå alltid lika glad. Haha.

Ska med mami och brorsan på stan. Måste förbi AF med ett papper och sen tänkte jag gå på Apoteket och kolla mitt blodtryck. Man kan göra det där nämligen och jag gillar Apoteket mer än vårdcentralen så... Apoteket luktar liksom inte sjukdom, desinfektionsmedel och gamla kommunala möbler. Haha. Tror att det kan vara på grund av lågt blodtryck som jag är så snurrig.
Kanske shoppar jag nåt också? Oddsen att jag inte gör det är ju inte överdrivet höga kanske. Hehe. Vill ha nya jeans, men det kanske inte är det smartaste att köpa nu om jag har tänkt gå ner i vikt? Ja, ja...vi får se.

I afton drar jag en sväng till Boliden och Matilda. Det ser jag fram emot! Även om det är jag som har bjudit in mig själv. Haha. Men det är bara för att jag trivs så bra där!

Nu ska jag kasta på mig kläder och ett nytt ansikte.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback