Dag 28

Frukost: Kaffe, "grogg" och en knäckemacka med ägg
Mellanmål: -
Lunch: Asiatisk buffé (mestadels kyckling med sallad och lite ris)
Mellanmål: Fruktsmoothie och rågbröd utan pålägg
Middag: Shake
Kvällsmat: Pressad apelsin

Motion: -


Invägning imorrn och jag är sjukt nervös! Har fastat hela eftermiddagen, förutom den lilla rågbrödsmackan(fibrerna behövs för magen), bara för att gå ner några extra gram. Frukosten imorrn får bestå av enbart kaffe(urindrivande) för det känns onödigt att äta och dricka massor innan själva invägningen. Jag vet att det låter lite sjukt och inte alls bra för kroppen, men det handlar om mindre än ett dygn och för att peppa mig inför resten av tävlingen kan jag behöva minska de där extra grammen. Fick tips om att inte äta fast föda efter senast 18.00 dagen innan av en fd boxare som är van vid sånt här. Ingen motion idag heller. Somnade i soffan efter jobbet. Får skylla på det.

En sak är i alla fall bra inför morgondagen. Jag lär i alla fall inte komma sist. En av kollegorna i tävlingen har gått upp(!?) två kilo och en annan har inte heller börjat med någon diet än och trodde att även hon hade gått upp. För min egen skull hoppas jag det! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback