Dag 29

Frukost: Kaffe
Mellanmål: Knäckebröd med ost
Lunch: En liten bit vit fisk(inte god!), sallad och knäckebröd
Mellanmål: -
Middag: Pepparbiff med rödvinssås och rostad sötpotatis
Kvällsmat: Cashewnötter och lite mörk choklad

Motion: -


- 5 kg. Jag har gått ner fem kilo på fyra veckor! Fem kilo och åtta centimeter i midjemått! Jag är grymt nöjd, speciellt med tanke på att jag knappt motionerat nåt alls. Tänk om jag hade promenerat varje dag också... Leder tävlingen gör jag dessutom. Det är f-n inte illa! Ni får ursäkta mitt skryt, men jag är faktiskt mäkta stolt. Har snart gått ner allt som jag gått upp det senaste året. Sen är det "bara" resten som ska bort också.

Planen inför nästa invägning är att fortsätta med maten som nu. Det verkar ju funka bra så. Måste också försöka ta tag i motionen. Försöka göra nåt åtminstone fem dagar i veckan. Känns orimligt att gå ner fem kilo till nästa månad, men jag satsar på två-tre kilo i alla fall. Det kan väl inte vara helt orimligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback