Dag 31

Frukost: Kaffe, "grogg" och yoghurt med müsli
Mellanmål: -
Lunch: Bar
Mellanmål: -
Middag: Risgrynsgröt med kanel (och lite socker faktiskt) och mjölk
Kvällsmat: Knäckebröd med ost och ett glas mjölk

Motion: Hemmaträning


Jag tror inte att risgrynsgröt är det nyttigaste som finns, men jag känner att jag kompenserade middagen ganska bra i alla fall. Måste bli bättre på mellanmål däremot! Men det är svårt, speciellt när man är ledig. Hinner sällan bli hungrig mellan lunchen och middagen. Blev ingen promenad, men däremot hemmaträning när jag såg på Entourage. Behöver se lite snygga vältränade människor på tv för att bli inspirerad. Haha. Blev glad för mamma sa att det syntes att jag gått ner lite, och om vi säger så här, min mamma är inte en sån som skulle säga det om hon inte verkligen såg det. Personligen ser jag det inte, men jag känner t.ex. höftbenen mer och jeansen passar bättre. Åt rätt håll går det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback