Du begärde allt, Du brann hett och fort

God morgon pissdag!
Känner mig labil, trött, ledsen och förbannad.
Mest förbannad är jag på mig själv för att jag knappt har sovit nåt i natt. Legat och tänkt. Funderat. Snurrat varv efter varv i sängen. Förtränkt tankarna, men ändå inte kunnat sova. Drömt mardrömmar de korta stunderna jag sovit.
Fan vad jag är arg på mig själv! Och fan vad jag är besviken!

Ska försöka lugna ner mig. Tänka på nåt annat och förhoppningsvis bli på lite bättre humör.
Ska jobba idag, och då är det ingen höjdare att vara irriterad redan i början av dagen. Ikväll ska jag dessutom hälsa på Kajsa och Ricky, då vore det också skönt att vara på bra humör. Nog för att de har en tendens att alltid få mig på gott humör men.

Ja, ja...shake it off and move on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback