Hårprat och semester

Har slingat och tonat håret. Funderade först på att strunta i toningen då slingorna blev rätt så fina som de var, men sen tänkte jag; äh, toningen bleks ändå ur så fort. Tog en mörkare toning än vanligt den här gången, av just den anledningen. Blev fint, men blir nog ännu finare efter några tvättar då håret blir ljusare(men inte lika ljust som om jag hade behållt slingorna som de var). Tänkte slinga håret några gånger nu innan sommaren och sen bara ha det som det är under sommarmånaderna så att det får bleka sig självt. Tycker att det är grymt snyggt med riktigt mörkt hår, men ibland är det kul med lite förändring också!

Nog med hårsnack. Nu är det sängen som gäller! Börjar redan 7.00 imorrn. Rengöring av glassmaskinen står på schemat, och det tar oftast sina två timmar så det är bäst att börja i tid om något oförutsett skulle ske. F-n vad jag inte längtar till att gå upp imorrn! Men å andra sidan lyxade jag till det med semester på måndag och tisdagen har jag redan jobbat in. Med andra ord, blir ledig en hel vecka från och med lördag. Jippie!

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback