Inga mer undanflykter!

"As long as I'm living, I'll be waiting
As long as I'm breathing, I'll be there"


Nu är jag riktigt j-a less på det här pissvädret! Är det inte svinkallt ute så snöar det och blåser istället. Blä! Mina promenader går åt h-vete för jag kan tyvärr inte motivera mig när det är sånt här väder. Jag hatar allt som heter snö och vinter, så att jag överhuvudtaget går utanför dörren är fan ett under!

Nog med svordomar nu. Det är inte fint att svära.

Skulle egentligen ha varit ledig idag, men har bytt med Jessica så jag jobbar i alla fall. Gör inte så mycket. Lär väl inte vara överdrivet mycket folk idag då det är tisdag och dessutom skitdåligt väder. Hockey på tv också va?

Nä, det får fan bli en lite promenad i alla fall. Nu är det slut med undanflykter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback