Ordning och reda

Har ägnat kvällen åt att städa bland allt smink och alla andra skönhetsprodukter i badrummet. Sminket som jag inte använder varje dag har hamnat i tre olika lådor, en märkt eyes, en annan lips och en tredje make up (dvs allt annat smink). Blev riktigt bra och mitt badrumsskåp blev helt plötsligt mer luftigt och städat. Konstigt va? Haha. Kollade också över mitt förråd med skönhetsprodukter. Om vi säger så här, blir det krig så klarar jag mig lääänge. Hade t.ex. nio oöppnade schampoflaskor(varav en var på nästan en liter!), fem förpackningar med bomullsrondeller och lika många duschkrämer. Haha. En riktig hamster är vad jag är!

Har lyssnat på gammal fransk musik under tiden. Tyckte att det passade bland alla Dior-förpackningar.

Nu ska jag bara göra ett sista krafttag och städa klart resten av badrummet. Ska försöka hinna se Entourage också.
Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback