Bristen på rakgel...och sömn

Jag tror att det löste sig i alla fall. Inte min förtjänst, men jag är så oerhört tacksam. Vad skulle jag göra utan världens bästa mormor? Jag vet faktiskt inte...

Har varit fullt upp hela dagen. Steg upp tidigt. Tvättade håret. Gick ut med Astrid(vovven). Hade egentligen tänkt gå en sväng runt kvarteret bara, men det blev den vanliga rundan. Skönt! Sen gick jag till jobbet. Jobbade häcken av mig(?) till 15.00. Hann ringa massa samtal till a-kassan under tiden också. Tog en buss till stan. Uträttade Apoteksärenden. Hälsade på mormor. Blev ett par timmar där med skvaller, skratt och mackor. Bussen hem igen. Somnade i soffan efter Halv åtta hos mig. Nu sitter jag här. Trött som stryk. Sov för lite i natt. Ovanligt va?

Crap! Insåg just vad jag glömde köpa(förutom glödlampor, disksvampar och yoghurt), RAKGEL! (Visst heter det så?) Tog slut sist jag rakade benen och jag tänkte köpa det idag, men minns jag det? Nä. Det går fan inte raka benen utan rakgel! Ååhh så jobbigt! Och ååhh så i-landsproblem.

Äh, får försöka ändå. Kanske kan Lancôme-duschcremen göra susen? Vad vet jag. Värt ett försök i alla fall. Sen ska jag dega ner mig i soffan och se Paradise Hotel innan det är dags för korsord och söta drömmar. Astrid och jobb imorrn med, dock börjar jag senare, men jag är verkligen trött så en lång natts sömn skulle nog inte skada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback