Dag 12

Frukost: Kaffe, "grogg", olja och yoghurt med müsli och hallon
Mellanmål: Banan
Lunch: Vit fisk med hummersås, en liten potatis samt sallad, mineralvatten och kaffe
Mellanmål: Knäckebröd med en ostskiva och kaffe
Middag: Dinkelbröd med lite smör och ett glas lättmjölk
Kvällsmat: Sockerfria "flingor" med mjölk

Motion: Vovvepromenad ca 45 minuter


Blev lite konstigt med maten idag. Bröd till middag. Haha. Hade tänkte dricka en shake, men så var jag hos mormor och hon hade bakat jättegott dinkelbröd så jag kunde inte motstå det. Skippade någon riktig middag istället, men jag höll mig mätt så jag klagar inte. Borde kanske ha skippat hummersåsen också, speciellt då den inte var speciellt god. Ja, ja...inte mycket att göra åt det. Blev en rask promenad i alla fall. Tredje dagen i rad. Nytt rekord. Så bra är jag på att motionera. Haha.

Hoppas att det inte blir så dåligt väder som de har lovat imorrn för då blir det ingen kul promenad för mig och Astrid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback