Dag 13

Frukost: Kaffe, "grogg", olja och yoghurt med müsli och hallon
Mellanmål: -
Lunch: Köttfärslimpa med lite ris, champinjonsås och sallad samt minralvatten och kaffe
Mellanmål: Knäckebröd med en ostskiva, äpple och kaffe
Middag: Bar
Kvällsmat: Naturdiet shake samt lite cashewnötter

Motion: Vovvepromenad ca 60 minuter


Har varit grymt hungrig idag! Alltså mellan målen och inte när jag har ätit såklart. Vet inte varför, men jag vet att det är när jag jobbar eftermiddag som det är som jobbigast. Då är jag alltid sugen på nåt. Har inte syndat så mycket i alla fall. Lite mycket mat kanske, och jag måste verkligen försöka få ner kaloriintaget lite. Skippa nån knäckemacka eller så. Gick däremot en rätt så lång promenad med Astrid i riktigt pissväder! Blåst, motvind och snö. Räknade inte med att jag motionerat ca 40 minuter ytterligare också. Vägen till jobbet gick rätt så bra. En cykeltur på ca 10 minuter i motvind och med lite dåligt före. Vägen hem däremot var en riktig pärs! Drog cykeln i ca två decimeter hårt packad snö samt jobbig blåst. Det som brukar ta fem minuter att cykla eller tio att gå tog i dag 30 minuter. Jobbigt var det i alla fall, och det känns som att dagen motion var heeelt okej.

Vovvepromenad imorrn med. (Bättre före tack!) Ska också försöka dra ner på de där jäkla kalorierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback