Dag 16

Frukost: Kaffe, "grogg" och yoghurt med müsli och kiwi
Mellanmål: -
Lunch: Naturdiet smoothie
Mellanmål: Äpple och kaffe
Middag: Kyckling, potatissallad och sallad med fetaost
Kvällsmat: Bar och en kiwi

Motion: -

Eftersom att jag vaknade så sent så stämmer inte riktigt målen, allt blev liksom lite förskjutet. Blev heller ingen motion idag(förutom att jag gick från Micke, men det räknar jag inte) för jag hann helt enkelt inte! Rätt så bra matintag ändå. Potatissallad är kanske inte det nyttigaste, men det känner jag att jag kompenserat med de andra målen och den magra kycklingen.

Imorrn ska jag försöka att stiga upp tidigare och faktiskt gå en längre promenad. Kyla är ingen bra anledning att inte röra på sig. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback