Dag 4

Frukost: Kaffe, "grogg", olja och en knäckebrödsmacka med philadelphia.
Mellanmål: -
Lunch: Kycklingspett med bulgursallad och mineralvatten.
Mellanmål: Banan, knäckebröd med ost och kaffe.
Middag: Naturdiet shake och lite cashewnötter.
Kvällsmat: -

Motion: Hemmaträning med hantlar, situps mm.

Sov för länge i går så jag hann ingen promenad innan jobbet. Tryckte i mig den där mackan och cyklade direkt till jobbet sitället. Blev ingen kvällsmat heller, eftersom att jag jobbade till 20.15 och då blir det där med rutinerna så jäkla knäppt. Hittade en stor godispåse på jobbet. Tittade i den och insåg att nej, i "mitt nya liv" ingår inte godis på vardagarna och jag lyckades faktiskt hålla mig från att ens smaka. Bra där! Tänkte gå en kvällspromenad, men var så seg så det fick bli lite träning i vardagrummet istället. Bättre än ingenting. Fast jag måste verkligen ta tag i det här med motionen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback