Dag 8

Frukost: Kaffe, "grogg" och lite yoghurt med müsli och hallon
Mellanmål: -
Lunch: Fetaostsallad med ceasardressing och mineralvatten
Mellanmål: -
Middag: Bar och en banan
Kvällsmat: Lite godis och mineralvatten

Motion: -

Har ätit ganska bra idag om man bortser från godiset till bion. Mindre kalorier och ändå har jag hållit mig oförskämt mätt. Är egentligen aldrig hungrig längre. Grymt konstigt. Och godiset ja, blev inte så mycket och var inte så gott. Inte alls faktiskt. Chokladen var okej, men det andra kunde jag lika gärna ha skippat. Har halva påsen kvar och då köpte jag inte ens så mycket. Duktigt av mig! Vad jag ska göra med resten är en annan femma... Muta nån annan på jobbet kanske? Haha. Promenaden blev det inget av. Mamma ringde och ville följa med på stan vilket resulterade i att vi åkte buss för att vinna lite tid. Och ikväll hann jag inte heller. Dåligt av mig! Men jag är i alla fall riktigt stolt över att det går så bra med maten och speciellt glad är jag över att godiset inte smakade så bra som jag hade trott. Jag tror att jag vet varför...men det avslöjar jag en annan dag.

Nästa vecka ska jag nog inte unna mig godis, utan då blir det en flottig middag istället, typ pizza. Känns mer värt som unna-sig-mat. Men först blir det några nyttiga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback