Dag 9

Frukost: Kaffe, "grogg" och lite yoghurt med müsli och hallon
Mellanmål: -
Lunch: Kycklingspett med bulgussallad och keso samt mineralvatten och kaffe
Mellanmål: Banan
Middag: Bar
Kvällsmat: En jätteliten portion med entrecote, rödvinssås och hemmagjord klyftpotatis.

Motion: -

Igår blev en lite konstig dag. Hade tänkt promenera före jobbet, men istället låg jag kvar i sängen och hade det mysigt med H. Lagade omelett till frukost till honom, men jag kunde inte förmå mig att äta sånt på morgonen så det blev den vanliga yoghurten istället. Dagens matintag gick bra tills det blev kväll och min bror hade lagat sen middag i form av entrecote med rödvinssås och klyftpotatis. Jag kan inte motstå riktigt gott kött! Jag tog en tredjedels portion kanske och det var lika gott som det såg ut. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback