Frukost

Försöker få i mig frukost. Det går sådär. Varje tugga växer i munnen. Ändå är det bara en liten skål med yoghurt, hemmagjord müsli och blåbär. Försöker tvinga i mig det istället. Usch!

Resten av "frukosten" gick bra. Dvs kaffet(oväntat?!), oljan, viktkontrolltabletten och linfröna. Det är jag i och för sig van vid. Förr brukade jag dricka c-vitaminbrus med linfrö och en shot olja på morgonen, och viktkontrolltabletten är också i brus-form och smakar faktiskt inte så dumt.

Nä, får verkligen inte i mig mer nu! Får försöka trappa upp frukosten successivt.

Invägning snart. Jag vill faktiskt inte veta vad jag väger, så därför kommer jag att skita i att få veta det också. Det räcker att kontrollanten vet. Oftast känner man ju ändå om man går ner nåt i vikt och det bästa är faktiskt måttbandet!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback