Grrr...Ronaldo!

Jag är evigt tacksam till personen som kom på den superba idéen att byta ut paret Beckham mot Cristiano och Megan. Det finns liksom inget sexigt med varken David eller Victoria. De osar ingenting.

Visst, Ronaldo kanske ser lite väl fixad och plastig ut och helt ärligt är jag inget större fan av hans brist på kroppsbehåring och kallingarna på den tredje bilden är inte nåt som jag personligen skulle dreggla över, men ingen kan väl ändå påstå att han är ful?
Kolla in låren, överarmarna, axlarna, magen... Nä, ful är han banne mig inte! (Och han pratar inte som en tjej som en viss "herr" Beckham gör...)
Kroppen är det inget fel på, inte ansiktet heller...men jag föredrar ändå min marockan, fast kanske inte som model för Armani.



Hett: Megan Fox och Cristiano Ronaldo visar Armani!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback