How about a trip to Parrish?

(Ja, jag vet att det där var typ årets sämsta ordvits...men jag var tvungen)

Ibland får jag infall och gillar lammkött. När jag ser Weeds är ett sånt tillfälle. Hur kan man inte bli heltänd på Hunter Parrish(Silas)? God damn! (Nog för att han faktiskt är -87:a, men vi kan väl låssas?)

Men när jag har dregglat klart så återvänder jag till verkligheten. Visst kan en ung och oförstörd valp med snygg kropp få en att tända till, men för att behålla glöden så krävs det en riktig man med hår på bröstet. Tro mig, jag har provat båda. Jag har dejtat en superhunkig 19-åring, men i ärlighetens namn så har han inte mycket att komma med om man jämför med en 36-årig hingst. Inte ens i sängen...

Nä, dreggla kan man. Men byta ut "gamlingen"? Knappast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback