Måndag och ny arbetsvecka

Trots att jag varit ledig i tre dagar och sovit som en gris är jag inte på något sätt utvilad. Jag sover och sover och sover lite mer, men ändå blir jag aldrig pigg. Det är skitjobbigt! Det värsta är kanske ändå att jag sover så länge på dagarna. För ett år sedan hade jag aldrig sovit till 12-13 varje dag, men det gör jag nu så fort jag får chansen. Usch!

Har även konstaterat att jag blir deprimerad av alkohol. Alltså av större mängder. Jag har haft sån ångest både fredag och lördag efter torsdagens stora intag. Alltså inte ångest över att jag drack, utan en annan sorts ångest. Jag känner igen känslan, och det gör mitt beslut att aldrig mer dricka mig full ännu lättare.

Men nog om ångest och sömnproblem. Nu är det jag som cyklar till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback