Måndag

Ny vecka och ledig måndag! Känner mig oförskämt peppad, men inför vad? Haha.

Har sovit alldeles lagom de senaste två nätterna och det känns riktigt bra i kroppen. Är inte dödstrött trots att det är morgon och igår var jag inte sådär jäkla seg heller. Det ska frias med en sväng på stan med mamma. Fast först lite Edith Piaf ur högtalarna. Inte illa.

Nä, har nog inte så mycket mer att skriva just nu. Gårdagskvällen spenderades med promenad och en dejt med killarna i Entourage. Alldeles lagom, men ingenting att skriva mer ingående om direkt.

Drömde förresten att jag var gravid och skulle föda natten mot igår. H var irriterad för att vattnet gick mitt under en fotbollsmatch. Haha. Nån bebis hann jag tyvärr inte få, men förstå hur jäkla söt den skulle ha varit med våra gener!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback