Någonting nytt. Någonting gammalt. Någonting lånat. Någonting blått.

Igår köpte jag den vräkigaste lampfoten någonsin. Den är i blått och guld och gigantisk. Hittade den på rean på EM för en trettiokrona. Idag fick jag en ännu fetare lampskärm i ljusrosa siden av mormor. Jag gissar att med en ny guldfrans så kommer den att bli skitsnygg till. Den ska få husera nere i hallen. Stil- och färgmässigt kommer det att bli grymt till Eremitagetapeten. Ska upp med två väggljusstakar i guld där också. Grejer som jag gillar.

Hittade äntligen nya ytterkrukor till sovrummet också! Smutsigt röda och ganska stora. Sånna som jag letat efter i säkert ett år. Och vem brukar ha tur när det kommer till rea? Jo, jag! Självklart var de nedsatta till halva priset. En fin blomma fick också hänga med, så nu ska jag pimpa sovrumsfönstret. Great!

Lite annat smått och gott följde såklart också med. Var bland annat ta 2 betala för 1 på all rea på Indiska. Sånt gillar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback