Onsdag

God morgon!

Är trött som stryk. Var nämligen uppe och tvättade till säkert 01.00 och sen satt jag vid datorn samt löste korsord. Bra där, väldigt bra! Men är man nattmänniska så är man. Tro mig, jag har försökt vända dygnet så många gånger och alltid misslyckats, så jag vet vid det här laget att det inte är så mycket att göra åt det.

Är ledig idag. Ska som sagt till farmor. Hon fyllde 85 år förra veckan, men då jobbade vi så olika tider att det aldrig passade. Den här veckan är det endast den här förmiddagen som passar så det får bli att åka dit redan vid elva. Ska förbi konditoriet och köpa nåt gott på vägen. Vill egentligen inte, men jag kan ju inte sitta och knapra hårdbröd och en banan när det är kalas, eller hur?

Nä, kläder och ett nytt ansikte nu då.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback