Onsdag

Har jobbar förmiddag idag. Första arbetsdagen den här veckan. Var som vanligt trött, men med tanke på att det inte var överdrivet mycket kunder så gjorde det inte så mycket. Älsklingen jobbade också där idag, fast på taket(fixade nåt...don't ask me...). Skulle inte vilja byta med honom. Inte nog med att det var kallt ute, det är ju dessutom högt upp! Söt och orakad var han i alla fall. Hihi.

Har segat runt lite här hemma sen jag slutade. Plockat bort lite mer julsaker och kollat på tv. Nu ska jag däremot göra en riktig ansträngning och få bort rubbet! Dammsuga, diska, tvätta arbetskläder samt en del andra grejer behöver jag också göra. Om jag hinner tror jag att det blir att slänga i lite slingor och en toning också, samt plocka och färga brynen. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt dock...

Imorrn är det jobb igen. Förmiddag då också. På kvällen blir det troligtvis att se på hockey med Emma och Simon...hos Micke, fast han är på jobbet. Haha. Blir nog bra det!

Och som sagt, på fredag smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback