Skvaller och snabba pengar

Fredag. Helg!
Känns bra, även om jag jobbar. Helg är alltid helg, oavsett liksom. Och jobbar man minst hälften av årets alla helger så är det bara att acceptera det.

Dagens planer är inte helt fel heller. Ska träffa Matilda på stan vid två. Fika och skvallra. Sånt som vi är experter på! Har blivit lite skvaller på sistone och som tjej behöver jag min skvallerdos påfylld då och då. Idag måste väl Waynes ha öppet i alla fall? Haha.

Ikväll blir det bio med Emma, Micke och Simon. Snabba cash. Jag blev helt kär i boken så jag är rädd att filmen kanske gör mig lite besviken, trots att den fått grymt bra kritik. Jag och kritiker brukar ju inte tycka samma sak. Hoppas bara att Jorge är lika gullig som jag fick för mig när jag läste boken. Haha. Men jag är i alla fall förväntansfull och jag är inte så negativt inställd som det kanske låter. Haha. Mysigt med bio i alla fall! Speciellt med lite blod och övervåld. Mumma! Sånt behöver jag också ibland ska ni veta. Kontraster.

Nu ska jag klä på mig och faktiskt promenera in till stan. Ja, ni läste rätt. Jag gjorde det typ en gång under förra året... Tänkte förbi mormor en snabbis innan jag ska träffa Matilda också så det är väl bäst att sticka snart. Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback